سقوط هواپیمای اسرائیلی در جنوب غرب یونان

جسد دو نفر و بقایای یک هواپیمای اسرائیلی صبح چهارشنبه در جزیره سفالونی در جنوب غرب یونان پیدا شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی – خبری ایران بالکان (ایربا) منابع نزدیک به وزارت دفاع یونان اعلام کردند هلی کوپتر ارتش یونان صبح چهارشنبه جسد دو نفر و بقایای یک هواپیمای یک موتوره اسرائیلی را که دیروز ناپدید شده بود در گودالی عمیق در کوه اینو در جزیره سفالونی در دریای یونان پیدا کرده اند.

این منبع افزود: مقامات یونان یک گروه امداد را به منظور انتقال اجساد یک زن و مرد که هویت آنان هنوز مشخص نشده و بررسی بقایای هواپیما به محل اعزام کرده اند.

این هواپیما روز سه شنبه با دو سر نشین از فلسطین اشغالی به سمت جزیره کاس در دودکانز، واقع در جنوب شرق دریای اژه به پرواز در آمده و سپس به علت مشکل فنی در جزیره زانت فرود آمده است.

این هواپیمای یک موتوره سپس در ساعت چهارده و چهل و پنج دقیقه به وقت گرینویچ به سمت منطقه کورفور در شمال جزیره زانت به پرواز در آمده و یک ربع بعد در حالی که بر فراز جزیره سفالونی در حلا پرواز بوده سیگنال وضعیت اضطراری فرستاده است.

در پی ارسال علائم اضطراری، وزارت دفاع یونان یک فروند هواپیمای سی یکصد و سی و یک فروند هلی کوپتر سوپر پوما را به منطقه فرستاده اما وزش بادهای شدید مانع از اعزام کشتی های تجسس به منطقه شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد