محسنی اژه ای: صابری جاسوس بود

وزیر اطلاعات تاکید کرد که دادگاه رکسانا صابری مطابق نظر این وزارتخانه جرم وی را جاسوسی تشخیص داده اما به تشخیص قاضی پرونده حکم زندان این فرد به مدت 5 سال تعلیق شده است.

به گزارش مهر،  غلامحسین محسنی اژه ای وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران ، جو سازی های برخی رسانه های غربی درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری کشور را بیهوده توصیف کرد و گفت: مردم ما آگاه هستند  و گول این بازی ها را نمی خورند.

وی درباره علت آزادی رکسانا صابری به رغم احراز جرم جاسوسی او علیه جمهوری اسلامی ایران ، گفت: وزارت اطلاعات این قبیل مسائل را از نگاه کارشناسی بررسی می کند و نظر خود را به دستگاه قضایی می دهد، البته ممکن است دستگاه قضایی پس از بررسی حتی نظر ما را قبول نکند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دستگاه قضایی درباره پرونده رکسانا صابری نظر وزارت اطلاعات را پذیرفته بود، اظهار داشت: اتفاقا در این باره دستگاه قضایی نظر وزارت اطلاعات را قبول کرد و حکم حبس را برای این فرد صادر نمود که صدور این حکم به معنای گناهکاری اوست.

اژه ای تاکید کرد: بر اساس آنچه ذکر شد جرم جاسوسی برای این فرد احراز شده اما به دلایلی که قاضی پرونده تشخیص داده زندان این فرد به مدت 5 سال تعلیق شده است.

وزیر اطلاعات همچنین از دستگیری چند نفر در خصوص مسئله پخش پرتقال های اسرائیلی در شهر تهران خبر داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد