آیت‌الله بهجت جلسه احمدی نژاددرسازمان ملل رااعتلای اسلام میدانست

خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت گفت: مرحوم آیت الله بهجت در دیدار رئیس جمهور با ایشان تحلیلی را در خصوص بحث های سیاسی و استعمار انگلیس مطرح کردند و ترفندهای استعماری و استکباری را بیان کردند و از آن جلسه سازمان ملل احمدی نژاد که اولین جلسه بود، به اعتلای نام اسلام و امام زمان یاد کردند و از آن ابراز خرسندی داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به سمنان، غلامحسین الهام سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت در استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار رئیس جمهور با مرحوم آیت الله بهجت که در سال 84 انجام شده بود گفت: در این دیدار که مدت زیادی هم به طول انجامید از سوی آیت الله بهجت صحبت‌های بسیار راهگشایی مطرح شد.
وی افزود: مهمترین دعایی که ایشان برای احمدی نژاد کردند این بود که خداوند بر حسن حال شما بیفزاید و ایشان را ارشاد کردند که خداوند را همیشه ناظر و شاهد بدانید چرا که شاهد خود حاکم است و هیچ چیزی از خداوند پنهان نیست.
وی افزود: نکته‌ای که مورد توجه همه است این بود که از خداوند بخواهید تا ما را هلاک نکند چرا که آن فردی که اهلاک کند خداوند او را هلاک می‌کند و باید مراقب باشیم به کسی که استحقاق ندارد چیزی را نسبت ندهیم و عملی را انجام ندهیم و اگر انسان کسی را هلاک کند او را هلاک خواهد کرد.
سخنگوی دولت در ادامه اظهار داشت: مرحوم آیت الله بهجت تحلیلی را در خصوص بحث های سیاسی و استعمار انگلیس مطرح کردند و ترفدهای استعماری و استکباری را بیان کردند و از آن جلسه سازمان ملل احمدی نژاد که اولین جلسه بود به اعتلای نام اسلام و امام زمان یاد کردند و از آن ابراز خرسندی داشتند.
الهام در پایان اظهار داشت: رئیس جمهور حداقل سه بار با مرحوم آیت‌الله بهجت دیدار داشته است که آخرین این دیدار در سال 1386 بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد