عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل شده است

خبرگزاری فارس: یک سایت اینتر نتی اعلام کرد: شنیده‌ها حاکی است عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل شده است و جلسه تودیع و معارفه به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، رهوا به نقل از یک منبع آگاه نوشت؛ با پیگیری‌های رییس محترم جمهور، عبدالله جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد عزل و پس از حدود ربع قرن از این دانشگاه رفتنی شده است.
شنیده‌ها حاکی است بحث تغییر و تحول در راس مدیریت دانشگاه آزاد و اساسنامه این دانشگاه قطعی شده است ولی با وساطت یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد خدمت یکی از مسئولان ارشد نظام، قرار شده است این تغییر و تحول در تیرماه انجام گیرد.
گفت می شود این وساطت برای جلوگیری از تاثیر مثبت این تغییر و تحول بر روی آرای دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری و مسکوت گذاشتن این بحث در صورت رای نیاوردن دکتر احمدی نژاد در انتخابات صورت گرفته است.
رهوا تاکید کرد؛ عبدالله جاسبی اولین و تاکنون تنها فرد دارنده عنوان "ریاست دانشگاه آزاد " است که با روی کار آمدن دکتر احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور، بحث جدا شدن این عنوان از وی شنیده شد و اکنون در حال تحقق است.
آقایا ن اکبر هاشمی رفسنجانی، عبدالله جاسبی، آیت‌الله موسوی، دکتر عباسپور، دکتر صادقی شجاع، دکتر زارع، دکتر بهمن یزدی صمدی، نماینده وزارت علوم و تحقیقات و فن آوری و استاندار تهران هیات امنای دانشگاه آزاد را تشکیل می‌دهند و وظیفه معرفی رئیس دانشگاه آزاد را به شورای عالی فرهنگی که ریاست آن بر عهده رئیس جمهور می باشد را دارند.
رئیس دانشگاه آزاد پس از تائید رئیس جمهور با حکم رئیس هیئت امنا که اکبر هاشمی رفسنجانی ریاست آن را بر عهده دارد، منصوب می‌شود.
مسئولیت صحت و سقم این خبر بر عهده سایت مذکور است و خبرگزاری مسئولیتی در این باره ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد