کلاهبرداری با رمالی و فالگیری

زن کلاهبردار که با بهانه رمالی و فالگیری مبالغ کلانی را از زنان ساده‌لوح اخاذی کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس به دام افتاد.

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، سرهنگ محمدی ـ رییس پلیس آگاهی استان فارس ـ با بیان این خبر، افزود: رسیدگی به این پرونده‌ با گزارشات واصله از شهروندان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. شهروندان عنوان کرده بودند زنی در پوشش فالگیر و دعانویس مبالغ زیادی را از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: با دریافت مشخصات ظاهری و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و با استفاده از اطلاعات به دست آمده از مالباخته و پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی و گشت‌های محسوس و نامحسوس، موفق به شناسایی متهم شده و او را در شهر شیراز و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: پس از انتقال وی به پلیس آگاهی کلاهبردار در تحقیقات اعتراف کرد که پس از انتخاب سوژه‌های خود با اغفال آن‌ها و بیان این نکته که می‌تواند مشکلات خانوادگی آنان را حل کند، پول هنگفتی را از آنان دریافت و در قبال آن نوشته‌ای ارائه می‌داد که هیچ‌گونه ارزشی نداشت.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ محمدی گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان توانستند ده‌ها نفر از مالباختگان را شناسایی کنند که میلیون‌ها تومان وجه نقد از آنان کلاهبرداری شده بود. وجوه نقد به مالباختگان عودت داده و کلاهبردار با صدور قرار قانونی راهی زندان شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزش وبلاگ نویسی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ http://blogers.ir

سلام
شما در سایت بلاگرز میتوانید به مقالاتی در ارتباط با وبلاگ نویسی و همچنین کدهای بسیار مفیدی از جمله معرفی وبلاگ به یک دوست و بسیاری موارد دیگر دست یابید
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد