شفیعی‌جم، صالحی، لرستانی و بختیاری «گل بارون»

سینما روز _ فیلم سینمایی «گل بارون» به کارگردانی شاهین باباپور از 4 اردیبهشت در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن در خیابان بهار ادامه دارد.

 

«شاهین باباپور» در این باره گفت: حدود 4 روز است که فیلمبرداری کار شروع شده و این روزها در لوکیشنی در خیابان بهار ادامه دارد. با پایان فیلمبرداری در این لوکیشن در نواحی شمال شهر کار را پی می‌گیریم. براساس این گزارش، رضا شفیعی‌جم، مجید صالحی، مهران غفوریان، شهره لرستانی، بهنوش بختیاری، مهران رجبی، ساعد هدایتی، محمد شیری، کیانوش گرامی، مریم سلطانی، شهرناز شهبازی، اسدالله یکتا و ... در این پروژه سینمایی که نخستین تجربه کارگردانی باباپور است، ایفای نقش دارند. به گفته باباپور، تمامی بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و بزودی بازیگران دیگری هم به گروه می‌پیوندند.
«
گل بارون» اثری کمدی با موضوعی اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: حمید جوانی دوست داشتنی است که در شرکتی کار می‌کند. او به صورتی ناخواسته درگیر ماجراهای عجیب و غریب در این شرکت می‌شود... عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: محسن مسافرچی، فیلمبردار: حسن اسدی، صدابردار: خسرو کیوان مهر، گریم: مهری شیرازی، موسیقی: کوروش صرافها، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، تدوین: حسن غضنفری، مدیر تولید: شهرام دانش پور، برنامه‌ریز: شیرین خشایی، دستیار اول کارگردان: مجید موثق، گروه کارگردانی: سبحان مسافرچی، مسعود غفارزاده، منشی صحنه: آناهیت روستا، جانشین تولید: شهرام صلح‌جو، عکاس: امید صالحی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد