تغییر مدیریت درایران خودرو ، تصمیمی بسیار منطقی بود

به گزارش خبر خودرو ،‌مشاور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع با اشاره به تحولات مدیریتی در ایران خودرو ،‌اظهار داشت: تغییر مدیریت درایران خودرو ، تصمیمی بسیار منطقی بود ، چرا که نیاز به چنین تحولاتی در ایران خودرو احساس می گردید. لذا این حرکت،‌ قدمی بسیار موثر برای ایران خودرو است.

مظفر اعوانی در ادامه گفتگو با خبر خودرو افزود :‌انتخاب مهندس نجم الدین به عنوان مدیری اجرایی و قوی در صنعت خودروی کشور ، انتخابی بسیار مطلوب برای شرکت ایران خودرو است . سوابق بسیار خوب و درخشان ایشان در مسئولیت های مختلف از جمله مگاموتور ،‌نشان از موفقیت وی در پذیرش مسئولیت جدید است .

وی گفت :‌موفقیت نجم الدین به عنوان مدیر یک بنگاه اقتصادی بزرگ که مستلزم سودهی و گردش کاری مطلوبی است ،‌در گرو شرایط محیطی ایران خودرو نیز می باشد .

وی با اشاره به اینکه مدیر ایران خودرو ، با ادبیات کار در چنین مجموعه هایی آشنا می باشد ، تصریح کرد:‌مشکلات ایران خودرو ‌بسیار سنگین و سخت است . اما با توجه به توانمندیها و پیشینه بسیار خوب مدیر ایران خودرو و با تیم سازی خوبی که خواهند داشت ، مطمئنا از عهده مشکلات و مسئولیت جدید ،‌سر بلند بیرون خواهند آمد ، البته رفع مشکلات این شرکت بزرگ و رسیدن به وضعیت مطلوب ،همکاری و کمک دستگاهها و ارگانهای مختلف ،‌خصوصا وزارت صنایع را نیز می طلبد .

مشاور رئیس هیأت عامل سازمان گسترش در ادامه با تأکید بر اینکه ، لزوم چنین تغییری در ایران خودرو ،‌از یک ، دو سال گذشته احساس می گردید ،خاطر نشان کرد: در صورتی که تحولات در این شرکت زودتر انجام می گرفت ، از زمان ،‌استفاده بهتری می گردید و مدیر ایران خودرو ، با امکاناتی که در اختیار داشت، سریعتر می توانست این شرکت را هدایت نماید .

اعوانی در ادامه به نقش مدیران اجرایی در یک بنگاه اقتصادی اشاره و افزود :‌قطعا انتخاب مدیران اجرایی و قوی ، در هدایت چنین مجموعه ای بسیار مهم خواهد بود ،‌زیرا مدیران باتجربه هستند که بنگاهها را اداره می نمایند و پیشرفت ایران خودرو نیز در گرو انتخاب چنین مدیرانی است.

وی تصریح کرد : یقینا مسیر حرکت ایران خودرو ، متفاوت از راههای گذشته است و تصمیماتی که مدیران ایران خودرو خواهند گرفت بی شک در ارتقاء این شرکت بزرگ ،‌مؤثر خواهد بود .

وی همچنین از دکتر منطقی به عنوان یک مدیر پروژه بسیار موفق یاد کرد و افزود :‌انتصاب وی به عنوان مدیر پروژه تولید هواپیما ،‌انتخاب مدبرانه وزیر صنایع بود که در شرایط فعلی ، به خوبی جایگاه ایشان را به عنوان مدیر اجرایی چنین پروژه ای تشخیص دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد