سایت اینترنتی سیستم‌عامل Windo

شرکت مایکروسافت سایت اینترنتی جدیدی را راه‌اندازی کرد تا از طریق آن بتواند علاقه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و متخصصان IT را به سیستم‌عامل Windows 7 بیشتر کند.


این سایت اینترنتی به آدرس TalkingAboutWindows.com شامل چندین فایل ویدیویی، مطالب وبلاگی و پرسش و پاسخ توسط مهندسانی می‌شود که در توسعه سیستم‌عامل Windows 7 سهیم بوده‌اند.


"براندون لی‌بلانک"(Brandon LeBlanc) یکی از وبلاگ‌نویسان ویندوز که در شرکت مایکروسافت مشغول به کار است، در این خصوص نوشت: «زمانی که متخصصان ما در حال مذاکره پیرامون تصمیمات جدید برای قابلیت‌های Windows 7 هستند، متخصصان فناوری می‌توانند به صدای آن‌ها گوش دهند».


لی‌بلانک در ادامه این مطلب توضیح داد: «علاوه بر این، در سایت Talking About Windows می‌توان فایل‌های تصویری مهمی را از افرادی که در حال تکمیل این سیستم‌عامل هستند، دریافت کرد».


این سایت اینترنتی از هفته گذشته فایل‌های ویدیویی را منتشر کرد که در آن برنامه‌نویسان و مهندسان ارشد مایکروسافت حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به "مارک راشینویچ"(Mark Russinovich) از کارمندان فنی مایکروسافت، "جان دیوان"(Jon Devaan) مدیر تولید هسته مرکزی سیستم‌عامل ویندوز و "شریف فرج"(Sharif Farag) مدیر برنامه‌نویسی مایکروسافت اشاره کرد.


پیش‌تر خبری با این موضوع در سایت شرکت "همکاران سیستم" منتشر شده است. برای دیدن این خبر اینجا را کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد