پرفروش‌های نوکیا در بازار

قیمت مناسب و امکانات دو مدل‌های فوق باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
فروشندگان گوشی‌های نوکیا مدل N95 هشت گیگابایتی را به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل‌های برند نوکیا در بازار تلفن همراه معرفی کردند.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و حافظه داخلی هشت گبگابایتی از مشخصات اصلی گوشی N95 هشت گیگابایتی این برند به شمار می‌آید و با قیمت420‌هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.
گوشی 6600 اسلاید این برند نیز با قیمت 255‌هزار تومان توانست در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 16‌میلیون رنگ، دوربین 2/3مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم برای مکالمه تصویری و حافظه داخلی 20 مگابایتی و ارتقای آن تا 4 گیگابایت از امکانات گوشی 6600 اسلاید نوکیا به شمار می‌آید.
در این میان گوشی 3120 نوکیا نیز با قیمت 125‌هزار تومان توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.
این گوشی از مشخصات فنی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش 16‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل و دوربین دوم VGA و حافظه داخلی 24مگابایتی بهره می‌برد.
در این میان گوشی 6500 اسلاید که با گارانتی متفرقه به بهای 230‌هزار تومان فروخته می‌شود، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 2/3 مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت است.
به گفته فروشندگان این برند، مدل 6600fold نوکیا که از مشخصات فنی صفحه نمایش OLED با قابلیت نمایش 16‌میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 2 مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم برای مکالمه تصویری، حافظه داخلی 15 مگابایت و ارتقای آن توسط مموری کارت (microSD (TransFlash با قابلیت ارتقا تا چهار گیگابایت بهره می‌برد، توانسته در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.
این مدل گوشی با قیمت 240‌هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد