پخش سریال «همه فرزندان من» از فردا شب آغاز می شود

پخش مجموعه تلویزیونی « همه فرزندان من » به کارگردانی مرضیه برومند ، از  فردا شب آغاز می شود .

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی  حیات، این سریال داستانی اپیزودیک است و در 78 قسمت 20 دقیقه ای توسط مرضیه برومند تهیه و به اتفاق مسعود فروتن کارگردانی کرده است.
گزارش حیات می افزاید، « همه فرزندان من » هر شب ساعت 21:30 از شبکه یک پخش شده و روز بعد ساعت 13:20 در خلال برنامه سیمای خانواده تکرار می شود .
مجموعه « همه فرزندان من » ، داستان یک زن تنها را روایت می کند که به دلایل گوناگون با اطرافیان خود درگیر ماجراهای متفاوتی می شود و هر قسمت نیز یک داستان مجزا را در بر می گیرد .
داستان های همه بچه های من را راضیه برومند به همراه گروه نویسندگان نگاشته و تمامی ماجراهای آن در یک لوکیشن که خانه شخصیت اصلی داستان است روی می دهد .
در این سریال ، بازیگرانی همچون مهرانه مهین ترابی، آزیتا لاچینی، فریده دریامج، سوسن مقصود لو، سهیلا رضوی، فریده صابری، نادیا دلدارگلچین، بهناز توکلی، شهین نجف زاده، سحر جعفری جوزانی، مهسا مهجور، ستاره پسیانی، دلیله صوفیانی، گلاره عباسی، بهرام ابراهیمی، محسن قاضی مرادی، رامین ناصر نصیر، پاشا رستمی امیر کاظمی و امیرحسین صدیق به ایفای نقش پرداخته اند.
دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از : کارگردانان: مرضیه برومند ، مسعود فروتن ؛ تصویربرداران: مهدی مستوفی، امیر احمدپور؛ طراح نور: کاوه شاه محمدلو؛ صدابرداران: حسن زرفام، فرهاد امامی ؛ طراح صحنه و لباس: میتراحامد؛ طراح گریم: مریم شکرایی ؛ برنامه ریز: مهیار گودرزی، دستیار کارگردان: گلاره عباسی؛ عکاس: مرتضی پورنجات؛ منشی صحنه: فهیمه کرمی؛ نویسنده: راضیه برومند و با همکاری گیتی مرتضوی، آزاده پورمختار، نادره سادات سرکی ؛ اجرای نور: آرش گروسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد