شاهدان مایلی کهن اخراجی های من بودند/می خواهد باخت هایش را نبیند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه پرونده شکایت از مایلی کهن را تا انتها پیگیری خواهد کرد گفت: 7 شاهدی که مایلی کهن به کمیته انضباطی معرفی کرده است بازیکنان اخراجی من بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی که پس از شکست یک بر صفر عصر چهارشنبه تیمش در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام قم گفتگو می کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: نمی دانم 7 نفری که آقای مایلی کهن به عنوان شاهد به کمیته انضباطی معرفی کرده اند چه کسانی هستند. اما این را خوب می دانم که تا انتهای این پرونده را پیگیری خواهم کرد.

کریمی ادامه داد: مطمئن باشید تا چند روز دیگر افرادی را واسطه می کنند و نزد ما می فرستند تا بساط آشتی کنان فراهم شود و همه چیز ختم به خیر شود اما بازهم تاکید می کنم چه بازنده باشم و چه برنده تا پایان این پرونده خواهم رفت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه خاطر نشان کرد: من 21 سال است مربیگری می کنم و در این مدت بیش از 1000 بازیکن داشته ام. این هفت نفر هم ممکن است شامل افرادی شوند که یا بدرد من نمی خورده اند و اخراجشان کرده ام ، یا انتخاب شان نکرده ام و یا ... مطمئن باشید همه این افراد را رسوا خواهم کرد و پرونده شان را رو می کنم.

فیروز کریمی در ادامه انتقادات خود از محمد مایلی کهن افزود: ایشان می خواهد با این ترفندها ناکامی هایش را توجیه کند و کار کند که کسی به فکر شکست 4 بر 2 سایپا به صبا نیفتد. البته تدبیر ایشان کاملا هوشمندانه است و هیچکس ناکامی های این مربی را نمی بیند.

وی ادامه داد: سوال من این است که چرا تا زمانی که سایپا نتیجه می گرفت خبری از این حاشیه سازیها و مصاحبه ها نبود؟ اما زمانی که نتوانست با تیمش نتیجه بگیرد یک روز به علی دایی گیر داد و یک روز به افشین قطبی و یک روز به امیر قلعه نویی. این اواخر هم که با خانم رایش گیر داده بود و بعد رفت سراغ مادر رایس و در پایان هم نوبت به صبا رسید.

کریمی در مورد دیدار با الهلال عربستان و حذف صبا از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برنامه های خوبی برای این دیدار داشتم اما وزش باد و عملکرد ضعیف بازیکنان اجازه نداد برنامه ها اجرا شود.

وی افزود: همه بازیکنان بجز تولیا عملکرد ضعیفی داشتند و نتوانستند کیفیت همیشگی را داشته باشند. ما فوتبال همیشگی مان را ارئه نکردیم و در این بازی باختیم و حذف شدیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اولویت این تیم را قهرمانی در رقابتهای جام حذفی خواند و گفت: البته خیلی مایلی بودیم که دیدار با الهلال را با پیروزی پشت سربگذاریم اما به هر حال باید تمام توانمان را برای موفقیت در جام حذفی بگذاریم چرا که به راحتی می توان با قهرمانی در جام حذفی به لیگ قهرمانان فصل آینده راه یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد