ایرانسل همچنان بدون "110" است

با وجود گذشت بیش از دو سال از آغاز واگذاری سیم‌کارت‌های ایرانسل، این سیم‌کارت‌ها همچنان در بسیاری از نقاط کشور قادر به برقراری ارتباط با شماره‌های اضطراری نیستند.

به گزارش شبکه ایران، پس از گذشت بیش از دو سال از آغاز فعالیت‌های اپراتور دوم تلفن همراه کشور، کاربران سیم‌کارت‌های ایرانسل همچنان در بسیاری از نقاط کشور قادر به تماس با شماره‌های اضطراری از قبیل فوریت‌های پلیسی 110 و آتش‌نشانی نیستند.

بر این اساس تعدادی از کاربران ایرانسل که از برخی استان‌های کشور از جمله استان فارس و مازندران با شبکه ایران تماس گرفته‌اند، اظهار داشته‌اند که در هنگام بروز حوادث قادر به شماره‌گیری تلفن‌های اضطراری نیستند. این در حالی است که برخی گزارش‌ها نیز از عدم برقراری ارتباط ایرانسل با تلفن‌های اضطراری در برخی از نقاط شهر تهران خبر می‌دهند.

در عین حال پس از بررسی‌های شبکه ایران و تایید صحت موضوع عدم امکان ارتباط ایرانسل با تلفن‌های اضطراری، خبرنگار ما با روابط عمومی شرکت ایرنسل تماس گرفته و خواستار ارایه توضیحات از جانب این شرکت شد. اما تا لحظه تنظیم این گزارش و با وجود گذشت چند هفته، همچنان پاسخی از سوی این شرکت دریافت نشده است.

به هر حال اگرچه پس از گزارش پیشین شبکه ایران در مورد آنتن‌دهی ایرانسل در خطوط مترو این مشکل برطرف شده است اما باید توجه داشت که تماس با شماره‌های اضطراری همچون پلیس 110 و آتش‌نشانی از جمله امکانات ضروری و اولیه هر اپراتور تلفن همراه می‌باشد که شایسته است مسئولین شرکت ایرانسل هر چه زودتر در خصوص برطرف کردن این مشکل مهم اقدامات لازم را به عمل بیاورند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد