محمد بن همام در کمیته اجرایی فیفا باقی ماند

" من از شیخ سلمان تشکر می کنم که با رفتار پسندیده ای نتیجه انتخابات را پذیرفت".


محمد بن همام همچنان یکی از نمایندگان ای اف سی در کمیته اجرایی فیفا باقی ماند.
کوالالامپور – محمد بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا صندلی خود را در کمیته اجرایی فیفا برای چهار سال دیگر تمدید کرد.
بن همام در بیست و سومین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا و در رقابت با شیخ سلمان از بحرین توانست در رای گیری موفق باشد و برنده انتخابات شود.
او در جلسه روز جمعه با 23 رای برنده شد و شیخ سلمان با 21 رای در این رقابت شکست خورد.
در کنگره کنفدراسیون نمایندگان 46 فدراسیون عضو حضور داشتند که در این بین دو رای مخدوش بود و 44 رای دیگر سرنوشت یکی از چهار نماینده آسیا در کمیته اجرایی را تعیین کرد.
همام که از سال 1996 تا به حال یکی از نمایندگان ای اف سی در کمیته اجرایی فیفا بوده است بعد از انتخاب شدن خود گفت : " این جلسه معنی انتخاب دموکراتیک را به همه جهان نشان داد".
" من از شیخ سلمان تشکر می کنم که با رفتار پسندیده ای نتیجه انتخابات را پذیرفت".
" به آنهایی که از من حمایت کردند نیز می گویم که با قدرت و جدیت بیشتری برایشان کاری خواهم کرد. به آنهایی که به من رای ندادند نیز قول می دهم که با تلاشم اعتماد و رضایت خاطر شان را بدست آورم".
کنفدراسیون فوتبال آسیا در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا صاحب چهار صندلی است. به غیر از این صندلی که برای چهار سال به نام بن همام درآمد، جونجی اوگورا ژاپنی، چونگ مونگ جو کره ای که نایب رئیس فیفاست و ووراوی ماکودی سه صندلی دیگر را در دست دارند.
نظرات 1 + ارسال نظر
کٌما جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ

ارسال کننده نظر به 4 سرویس وبلاگ با سرعتی بسیار زیاد تماما اتوماتیک
http://comaweb.blogfa.com/post-301.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد