دستگیری سارق فراری

جام جم آنلاین: سرقت گوشی همراه در یک بازی فوتبال، منجر به دستگیری سارق حرفه‌ای توسط پلیس شد. در زمان مسابقه فوتبال ایران ـ عربستان که در 8 فروردین‌ ماه امسال برگزار شد، یکی از تماشاگران در استادیوم متوجه شد که گوشی تلفن همراهش به سرقت رفته است، در نتیجه مالباخته موضوع را به ماموران انتظامی گزارش داد.

به گزارش ایسنا، ماموران با توجه به گفته‌های فرد شاکی، فردی به نام «بهرام» 28 ساله را به عنوان مظنون در بین جمعیت شناسایی شد و به دلیل کشف گوشی تلفن همراه مورد نظر در جیبش، توسط پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرای ناحیه 10تهران تحویل داده شد.

به دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 10 جهت رسیدگی تخصصی به سایر جرایم احتمالی، متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان در تحقیقات مقدماتی دریافتند که «بهرام» از سوی چند مرجع قضایی و انتظامی به اتهام‌هایی همچون سرقت از مغازه، خیانت در امانت، سرقت موتورسیکلت، سرقت از اداره دولتی و جعل اسناد دولتی تحت تعقیب است.‍

متهم دستگیر شده نیز در بازجویی‌هایش اعتراف کرد که به عنوان پیک موتوری یا کارگر خدماتی طی یک سال اخیر در چندین شرکت خصوصی و اداره دولتی مشغول به کار بوده و در هر یک از این مکان‌ها پس از مدتی با جلب اعتماد افراد، اقدام به سرقت از محل کار خود کرده است.

به گفته «بهرام»،‌ او زمانی که به عنوان پیک موتوری مشغول به کار بود، با جلب اعتماد صاحب‌کار خود، در 16 دی‌ ماه سال گذشته، یک فقره چک متعلق به یک مشتری که به پیک سپرده بود را پس از نقد کردن در بانک سرقت کرد و متواری شد. همچنین در یک اداره دولتی به عنوان کارگر خدماتی اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت یکی از کارکنان کرد. این در حالی بود که سرقت از یک مغازه فرش فروشی نیز از دیگر اتهامات متهم این پرونده بوده است.

سرهنگ عباسعلی محمدیان ـ رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ـ با اشاره به این که «بهرام» همه این موارد را با شناسنامه و هویتی جعلی که برای خود درست کرده بود مرتکب شده است، گفت: به دستور مقام قضایی مبنی بر چاپ عکس بدون پوشش متهم در جراید و با احتمال ارتکاب سرقت‌های متعدد توسط او از کسانی‌ که از این متهم شکایتی دارند، دعوت می‌شود به شعبه 15 بازپرسی دادسرای ناحیه 10 تهران یاپایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع درخیابان آزادی، خیابان زنجان شمالی مراجعه و یا با شماره تلفن66085646 تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد