اخاذی مشترک مادر و پسر

مادر و پسری که در اخاذی‌های بی‌شرمانه، دختران جوان را قربانی می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، چندی پیش به ماموران پلیس تهران خبر دادند، درگیری بین چند جوان اتفاق افتاده است و عده‌ای در حال کتک‌ زدن پسر جوانی هستند. بلافاصله پلیس در محل حاضر شد، اما قبل از رسیدن ماموران، 2 پسر جوان متواری شده بودند. با شکایت آرش جوان مجروح پلیس خواهر 2 پسر متواری را دستگیر کرد و وی را مورد تحقیق قرار داد.

دختر جوان در توضیح ماجرا گفت: من دختری دانشجو هستم که در شهرستان درس می‌خوانم. چند روز پیش از شهرستان به خانه پدری‌ام در تهران آ‌مدم، اما هیچ‌کدام از اعضای خانواده‌ام نبودند. به ناچار به خانه همسایه‌مان که اطمینان زیادی به او داشتم رفتم، او برایم غذا آورد و من که خیلی خسته بودم دراز کشیدم و بدون این‌که خودم متوجه شوم خوابم برد.

دختر جوان ادامه داد: خواب عمیقی داشتم و هیچ وقت تا این حد عمیق نمی‌خوابیدم. وقتی بیدار شدم احساس کردم حالم خوب نیست. بلند شدم که به خانه بروم. زن همسایه به من گفت پسرش آرش به من تعرض و فیلمبرداری کرده است و از من خواست برای جلوگیری از منتشر شدن فیلم به او پول بدهم. من هم بعد از دیدن فیلم و برای حفظ آبرویم این کار را کردم. چندین بار به آ‌نها پول دادم، اما دست‌بردار نبودند.

دختر جوان ادامه داد: من خسته شده بودم و دیگر پولی هم نداشتم که بدهم. به همین خاطر تصمیم گرفتم موضوع را به خانواده‌ام بگویم. وقتی آنها متوجه شدند برای انتقام‌گیری از آرش کمین کردند و در فرصتی مناسب او را به باد کتک گرفتند تا بتوانند فیلم‌ها را از این مادر و پسر بگیرند. وی گفت: من از این دو نفر به خاطر تجاوز به عنف، فیلمبرداری و اخاذی شکایت دارم.

با شکایت دختر جوان ورق برگشت و به دستور بازپرس دادسرای ناحیه 4، مادر و پسر بازداشت شده و تحت بازجویی قرار گرفتند. آنها نه تنها به آزار و اذیت دختر جوان اعتراف کردند، بلکه پرده از دیگر جنایات خود نیز برداشتند.

آرش متهم ردیف اول پرونده گفت: این‌که به دختران جوان تعرض و از آنها فیلمبرداری کنیم، پیشنهاد مادرم بود. ما تا به حال به 4 نفر به این شیوه تعرض کرده و پس از فیلمبرداری از آنها اخاذی ‌کردیم. شیوه کاری در موارد قبلی ما این بود که من با دختری جوان دوست می‌شدم و به بهانه این‌که می‌خواهم با مادرم آشنا شود او را به خانه می‌آوردم و سپس به او خوراکی‌ای می‌دادیم که به داروی خواب‌آور آلوده بود، وقتی آنها می‌خوابیدند، من آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم و فیلمبرداری می‌کردیم و بعد هم از آنها اخاذی می‌کردیم.

ماموران، مادر ‌پسر جوان را هم دستگیر کردند و این زن به همکاری با پسرش اعتراف کرد. به دستور بازپرس پرونده این دو نفر بازداشت شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد