شادی‏علمای اهل‏سنت ازسفر رهبری به کردستان

علمای اهل سنت استان کردستان روز شنبه با انتشار اطلاعیه ای شادی و شعف خود را به مناسبت سفر قریب الوقوع ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به این استان ابراز کردند.

در این اطلاعیه آمده است: کردستان در بهار طبیعت میزبان فرزندی از فرزندان رسول الله (ص) است که پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی با دستان مبارکش به اهتزاز در آمده و وجود نازنینش خلف صالح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و چشم و چراغ همه مسلمین و آزادگان عالم است.

این بیانیه می افزاید: خبر سرور آفرین سفر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم الشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به استان کردستان موجی از شور و شعف را در دل مردم شریف و انقلابی این دیار سربلند پدید آورده و آرزوی چندین ساله این قله نشینان عزت و شرف و مرزداران همیشه هوشیار را برآورده ساخت.

در این اطلاعیه آمده است: اینجانبان ضمن ابراز شور و شوق و خرسندی از این سفر تاریخی از مردم شریف کردستان خواستاریم با حضور شورانگیز و بی نظیر خود ، میهمان عزیزتر از جان را چون نگینی در آغوش محبت گرفته و به جهان ثابت کنند که کردستان قلب تپنده ایران اسلامی است و در عشق به نظام و رهبری پیشتاز و پیشگام است.

روحانیت و علمای دینی اهل سنت استان کردستان در اطلاعیه خود برای رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال دوام زعامت و توفیق و سربلندی برای مردم کردستان مسئلت نموده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد