پرسپولیس درمقابل تیم 9نفره حذف شد

تیم پرسپولیس با شکست در دیدار برابر پاس همدان از دور مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور حذف شد.
به گزارش مهر، تیم‌های پاس همدان و پرسپولیس از ساعت 17 عصر یکشنبه در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد در پایان به برتری 2 بریک تیم پاس انجامید تا سبزپوشان همدانی به جمع چهار تیم برتر مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یابند.

گل‌های تیم پاس را در این دیدار ژوزف ادیشون (12) و محمد غلامی (31) به ثمر رساندند و زننده تک گل پرسپولیس هم بهادر عبدی بود که در دقیقه 80 دروازه تیم میزبان را گشود.

تیم فوتبال پاس همدان در حالی مقابل پرسپولیس به برتری رسید که در دقایق 69 و 80 دو بازیکن این تیم به نام‌های ژوزف ادیشون و وحید علی آبادی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

قضاوت دیدار پاس همدان - پرسپولیس برعهده علیرضا فغانی بود. او در این بازی به ابوالفضل حاجی زاده، مجید غلام نژاد و سوشا مکانی از تیم پاس همدان و محمد منصوری از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با تحمل شکست در دیدار برابر پاس همدان، علاوه بر حذف از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، فرصت حضور در فصل آتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد.

با نتایجی که در دیدارهای عصر یکشنبه مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور رقم خورد، دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز پنجشنبه هفته جاری طبق برنامه زیر برگزار خواهد شد:
پنجشنبه - 24/2/88
* راه آهن شهرری - پاس همدان، ورزشگاه اکباتان تهران
* صبای قم - ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد