هدایتی: آقایان برای فحاشی به من به لیدرها خط داده بودند

خبرگزاری فارس: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای آقایان متاسفم که برای فحاشی به من، به لیدرها خط داده بودند.

حسین هدایتی پس از باخت مقابل پاس همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.
گفت و گوی فارس با هدایتی را در زیر می خوانید.

*سخت‌ترین روز زندگی فوتبالی‌ام را سپری کردم
چشم انتظار نتیجه‌ای از پرسپولیس بودم که حداقل در جام حذفی مردم را خوشحال کند اما متاسفانه باختیم. من دیروز یکی از تلخ‌ترین روزهای زندگی فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم. متاسفم نتوانستیم به خواسته‌های خود برسیم.

*لیدرها برای فحاشی به من از دوستانم خط گرفته بودند
دوست ندارم مسائل حاشیه ای را مطرح کنم چون چیز خاصی نبود اما متوجه شدم 20 نفر از آقایانی که توسط دوستان خوبمان در باشگاه پرسپولیس تنها در سه دقیقه پایانی بازی ماموریت پیدا کرده بودند به من بی‌احترامی کنند را چه کسانی هدایت و آنها را به خاطر این کار استخدام کرده بودند. علاقه‌ای به اسم بردن از فرد خاصی ندارم.

*اتوبوس دربست برای لیدرها گرفته بودند
این بار استقبال از لیدرها توسط مسئولان باشگاه و عوامل بسیار خوب بود. طوری طراحی کرده بودند که با لباس نارنجی متحدالشکل که خودم برای آنها خریده بودم و در انبار باشگاه گذاشته بودم، در ورزشگاه قدس همدان حضور داشته باشند. ابتدا این لیدرها توسط اتوبوسی که به نظرم حتی اسکورت هم می‌شد بسیار شاداب و سرحال وارد ورزشگاه شدند و از کنار زمین در کنار جایگاه ویژه نشستند و به نظرم این کار آماتور بود.

*مطمئن باشید شکایت می‌کنم
تصاویر خوبی از عزیزان گرفتیم و اسم 20 نفری که برای توهین به ورزشگاه قدس همدان آمده بودند را نیز در دست داریم. به همین دلیل مطمئن باشید جواب شعار آنها را که می‌گفتند "هدایتی حیا کن پرسپولیس را رها کن " را با شکایت در دادگاه می دهم و نشان می دهم از کجا خط گرفته‌اند. البته من این 20 نفر آدم را با هزاران پرسپولیسی عاشق که از اول بازی و در بدو ورودم به همدان به من لطف داشتند عوض نمی کنم. در این بین حتی خود هواداران پاس همدان نیز به من لطف داشتند و صحنه‌هایی را به وجود آوردند که مرا شرمنده کردند.

* استعفا داده بودم
قبل از بازی با سپاهان از طریق خبرگزاری فارس استعفای خودم را اعلام کرده بودم. به هیچ عنوان با این کار دنبال بازارگرمی نبودم. اعلام کرده بودم اگر کوتاهی کرده ام من را ببخشید و حلالم کنید اما فردی از من پرسید که چرا مسئله را پیگیری نکردم. جواب من این بود که چون دوست نداشتم تیم قبل از بازی با سپاهان وارد حاشیه شود. ضمن اینکه مسئولان زحمتکش سازمان تربیت بدنی به من اجازه استعفا ندادند و اعلام کردند این کار یک نامردی در حق پرسپولیس است.

*فوتبال را کثیف نکنیم
برای من جای سئوال دارد که همه می‌گفتند من به لیدرها پول می‌دهم که در ورزشگاه‌ها تشویق شوم اما چرا این بار همه چیز برعکس بود. حالا نباید به آقایانی شک کرد که دنبال این بودند که اسم من را در بین هواداران خراب کنند. به نظرم با این کارها هرگز نباید فوتبال و کارهای جوانمردانه را زیر سئوال برد و کثیف کرد.

*به علی‌آبادی گزارش می‌دهم
به عنوان رئیس هیات مدیره هرگز اعلام نمی‌کنم که قصد تغییر و تحول دارم. این موضوع توسط رئیس مجمع تصمیم‌گیری می‌شود اما بنابر رسالتی که دارم اتفاقات بازی با پاس همدان را به علی‌آبادی گزارش می‌کنم تا دست آقایانی که دنبال خودنمایی بودند رو شود.

*از مردم عذرخواهی می‌کنم
من شرمنده مردم هستم و جوابی برای آنها ندارم. امیدوارم مرا عفو کنند. من تمام سعی و تلاشم را از لحاظ روحی روانی و مادی و معنوی انجام دادم و فقط متاسفانه نمی‌توانستم لباس بپوشم و برای پرسپولیس به میدان بروم و یا روی نیمکت این تیم مربیگیری کنم چون این کار را بلد نبودم اما به نظرم در فصل جاری در بیرون از باشگاه از جوانب مختلف؛ امنیتی بوجود آورده بودم واین کار نیز به خاطر عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس بود. همه می‌دانند در این راه چه کارهایی انجام داده‌ام اما اگرهواداران بخواهند از پرسپولیس می روم.

*در یارگیری پرسپولیس نقشی نداشتم
من دو روز بعد از یارگیری در فصل جدید پرسپولیس به این تیم آمدم و اصلا نقشی در این کار نداشتم. البته دو نفر را با زحمات زیاد به این تیم آوردم. ابتدا علی کریمی که خودش را عاشق پرسپولیس می‌داند و در آن زمان پیشنهادهای خوبی داشت را با تلاش زیاد به پرسپولیس آوردم و سپس با توجه به اینکه کادر فنی اعلام کرد در خط دفاع دچار مشکل است برای جذب رحمان رضایی با نظر هیات مدیره اقدام کردم و با موافقت آنها رضایی را جذب کردم

*حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنم
اصلا دوست ندارم با اسم آوردن کسی رو در روی آقایان قرار گیرم اما کارنامه من در این باشگاه مشخص است. با برد پرسپولیس همیشه در فصل جاری خندیده‌ام و با باخت این تیم روزها ناراحت بودم اما مطمئن باشید همه چیز برای مردم مشخص می‌شود و من حاشیه‌سازان و توطئه‌گران را به خدا واگذار می‌کنم.

*درباره وینگادا هیات مدیره تصمیم می‌گیرد
وینگادا کارنامه بدی نداشت که به پرسپولیس آمد اما باز هم می‌گویم در صورتی که قرار باشد تصمیم جدیدی برای او بگیریم هیات مدیره این تصمیم را خواهد گرفت و به اطلاع هواداران خواهد رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد