علی‌‌آبادی و دادکان فردا آشتی می‌کنند

حسین هدایتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با فراموشی مسائل گذشته و برای وفاق ملی، مهندس علی‌آبادی و محمد دادکان با یکدیگر به گفت و گو می‌نشینند و در خصوص مسائل مختلف صحبت می کنند. البته تا امروز هم مشکلی وجود نداشته و عده ای بزرگنمایی کرده اند.
وی افزود: همه به دنبال این هستیم که دست به دست هم دهیم تا فوتبال و ورزش ایران به موفقیت برسد. خوشحال هستم که هر روز آرامش برای صعود تیم ملی به جام‌جهانی بیشتر می‌شود و مسئولان دلسوزانه در این راه تصمیمات بزرگی می‌گیرند.
هدایتی ادامه داد: وظیفه خودم دانستم تا برای برقراری رابطه مهندس علی‌آبادی و دادکان پادرمیانی کنم. به همین دلیل از دو طرف خواهش کردم تصمیم جدیدی بگیرند که خوشبختانه بزرگواری و دل صاف آنها باعث شد جواب مثبت بگیرم. این دو فردا با هم آشتی می کنند.
وی اضافه کرد: از مهندس علی‌آبادی، مرد اول جامعه ورزش که بسیار فکورانه در خواست آشتی را پذیرفت و همچنین از دادکان که نشان داده‌ قلبش مانند مسئولان سازمان تربیت‌بدنی برای ایران می‌تپد تشکر می کنم. امیدوارم با حمایت بزرگترها و مخصوصا پیشکسوتان فوتبال روزهای خوبی را شاهد باشیم.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص حضور علی‌ دایی در این تیم تاکید کرد: دایی جزو اسطوره های فوتبال ایران است. به نظرم همه با توجه به موفقیت هایش به او بدهکار هستیم اما حضور دایی در پرسپولیس به هیچ عنوان صحت ندارد و ما برنامه‌ای برای جذب او نداریم. امیداوریم برای آرامش دایی دست به حاشیه‌سازی نزنیم.
هدایتی در خصوص وینگادا خاطرنشان داد: از این مربی حمایت می‌کنیم اما عملکرد او را برای فصل اینده از اول تا پنجم خرداد مورد سنجش قرار می‌دهیم. اگر امکان داشت با نظر هیات مدیره و مدیرعامل در خدمت این مربی در فصل آینده باشیم در غیر اینصورت تصمیم جدیدی می‌گیریم.
وی افزود: تا به امروز از وینگادا راضی هستیم و امیدواریم او بتواند ما را به اهداف بزرگ هیات‌مدیره و مسئولان زحمتکش سازمان تربیت‌بدنی برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد